dinsdag 24 november 2015

Miniatuur Tilda.

Tilda popje,
Ik vind tilda zo leuk..,maar dan wel in mini natuurlijk.
Wat geprobeerd met fimo, maar dat was geen succes.
hoofdje afgebroken en een beentje, tja veel te dun.
toen met hout en stof, alles geplakt.
is een leukerd,maar erg plat en net niet naar mijn zin.
dus hierna eentje van wat ronder hout en stukjes genaaid en echt gevuld.
deze lijkt al veel beter.
hier onder de twee miniatuur Tilda's.



De laatste is 5,4 cm hoog geworden
dus in het echt zou dat ongeveer 64cm zijn
en nou vraag ik mij af hoe groot is een echte Tilda pop eigenlijk.
en wat zou dan de goede afmeting zijn in mini.
heb al op het internet gezocht naar de afmeting,maar heb verschillende grote gevonden
weet dus niet zo goed wat ik aan moet houden.
gr Christa.


1 opmerking:

Frenniepennie zei

Beste Christa, helemaal geweldig wat je gemaakt hebt. Knap hoor.
Ben zelf ook dol op Tilda. Heb er 1 gehaakt naar een patroon van Pinterest, degene met brede heupen. Er is nl.ook een slanke versie maar die vind ik minder leuk.
Heb mijn Tilda even niet bij de hand, maar ik schat dat ze idd zo'n 65 cm geworden is. Elk onderdeeltje gehaakt, want dan is ze veilig voor kleine kinderen. En heerlijk om mee te spelen want ze is zo lekker slungelig.
Ga er misschien nog een maken voor een tienerkamer, dan kunnen er 'echte' frutsels aan.
Zou je ooit eentje verkopen, wat zou dan je prijs zijn?

Groetjes,
Francis